I'M A GIRL. I DON'T SMOKE. I DON'T DRINK. I DON'T PARTY EVERY WEEKEND. I DON'T WEAR THREE INCHES OF MAKEUP. I DON'T PUT SULTRY PICTURES OF MY BRA SHOWING ONLINE. I DON'T MAKE OUT WITH LOADS OF GUYS, OR OTHER GIRLS, TO GET ATTENTION. I'M A GIRL, AND I'M ME. AND I'M NOT GOING TO CHANGE FOR ANYONE !
Wednesday, June 22, 2011
Tuesday, June 21, 2011
aq sebenarnya.....
aq x taw nak cakap pe .....
aq rasa malam nih jiwa aq kosong sangat2 ....
kenapa erk ?
wahai hati ...
bolehkah kau menjawab apa yg tersirat yang aq x taw sebenarnya ?
sejak semalam lagi aq rasa ...
ishhhh...
aq tataw la nak cakap pe ....
tp otak aq tetap rasa serabut ...
tiba2 je aq rasa macam aq hilang punca ???
tpi sebab apa ?
kenapa ?
dan mengapa ?
wahai hati ....
boleh kah kau rungkaikan apa yg terpendam ?
boleh kah kau tenangkan jiwaku yg lara ini ?
hati aq kosong....
kosong ibarat kertas putih yg baru d keluarkan dr kilang ...
syess....
kenapa erk ?
apakah yg membebankan kepala otakku yg serabut bagaikan nak rak ???
hanya pada blog aq curahkan isi hati ini ....
aq tahu tiada siapa yang sudi mendengarnya ....
Sunday, June 19, 2011
aduiii~!!
hishhh....bila la mood aq nak wat report praktikal nih nak start ?
hissshhhhh.....
pening kepala dah nih....
nak mula dr mana tuh yg aq xtaw .
kalo assignment tuh len cerita la. kan ?
nih report praktikal....
aduyaiiii.....
pening kepala aq d buat nya.....
bek aq berblog kan ?
aq nak letak pic time g Melaka ...
hahahahaa~!!!
hahahaa....
tuh lecturer aq !!!
sapa yg tgk mmg jeles erk...
tp jgn salah faham lak...
dye dah tunang ok ....
bakal jadi inspektor....
sir, thanks kasi rm2 and belanja minum air 100 plus...
hehehehehee :)
nothing special bout me ~!!
i'm a girl~!!
yes...
i'm a woman too :)
exactly~!!!
i'm also a lady :D
oh yeahhh....
that's is me~!!
nothing is different ..
it wouldn't be ...
coz i knew,
i'm proud to be my self ....
:)
i love myself as i love my stuff!!!!
u know that ?
ohhh....
ok ...
good :)
wanna to show my pic ....
it's not beauty
also ....
not a wonderful picture
but...
it's nice to me :)
heheheeee~!!!
hehee~!
where i become the MC on the event
:)
:P
hehe~!
at melaka!
that's was mines !
nothing special. ...
or what ...
same like others...
i also need air to breath ...
i also need food to survive alive :)
hehehee :)
You know, people always say:
"Women should to be thin,
They should be on diet"
But I don't care,
I just enjoy eating.
I like my coffee with a lot of cream,
I like to eat late at night.
I like scrambled eggs after a sweet dream,
I like potatoes, deep fried.
I like some sugar in my lemonade,
I like hot chicken wings.
I like thin cheese cake,
But home made.
I like a long lasting,
Lunch break.
"Women should to be thin,
They should be on diet"
But I don't care,
I just enjoy eating.
I like my coffee with a lot of cream,
I like to eat late at night.
I like scrambled eggs after a sweet dream,
I like potatoes, deep fried.
I like some sugar in my lemonade,
I like hot chicken wings.
I like thin cheese cake,
But home made.
I like a long lasting,
Lunch break.
Subscribe to:
Comments (Atom)
